Album Duit Hantaran Kahwin

Album duit hantaran kahwin

Album duit hantaran kahwin

13 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  1. Wah, menarik:) Tak perlu digubah bunga2 ke hape;p simple je:)
    selamat mengira hari dan buat persiapan;p

    • @zool, cantik ke? hehe.. ni yang belum siap lagi.. susun gitu2 je dalam album.. finishing dia cuma balut kulit album dengan kain cantik2 pastu buat reben..siap.. kalau ikutkan nak beli album yang dah siap hias.. tapi buat dan hias sendiri lagi jimat kos..

    • @Denaihati, waalaikumussalam.. mungkin bahaya jugak kot.. tapi alhamdulillah semua dah selesai.. yang ni duit hantaran abang saya kawin hari tu.. giliran saya nanti taktau lagi macam mana.. terserah pada pengantin lelaki nak bagi dalam bentuk tunai atau cek.. yang penting dapat duit tu.. hehe..