Album Duit Hantaran Kahwin

Album duit hantaran kahwin

Album duit hantaran kahwin

13 Comments

  1. Wah, menarik:) Tak perlu digubah bunga2 ke hape;p simple je:)
    selamat mengira hari dan buat persiapan;p

  2. Kena simpan betul2 ni, kenduri ramai org, sng kena kidnap

  3. tuan punya blog nak kahwin ke?? Kalau begitu syukur lah. .tahniah.. 🙂

  4. cantik tu..
    nanti saya kawin bolehlah tolong buatkan.

    • @zool, cantik ke? hehe.. ni yang belum siap lagi.. susun gitu2 je dalam album.. finishing dia cuma balut kulit album dengan kain cantik2 pastu buat reben..siap.. kalau ikutkan nak beli album yang dah siap hias.. tapi buat dan hias sendiri lagi jimat kos..

  5. askm. tak bahaya ke bawak tunai, bawak cek untuk lebih selamat…

    • @Denaihati, waalaikumussalam.. mungkin bahaya jugak kot.. tapi alhamdulillah semua dah selesai.. yang ni duit hantaran abang saya kawin hari tu.. giliran saya nanti taktau lagi macam mana.. terserah pada pengantin lelaki nak bagi dalam bentuk tunai atau cek.. yang penting dapat duit tu.. hehe..

    • @Denaihati, oh ya lupa pulak.. kat kelantan wang hantaran dikira sekali dengan mas kahwin.. jadi duit tu memang kena bawak duit tunai..

  6. as-salam.Ni macam hantaran kahwin zaman2 kakak sulung ku,

Leave a Reply