Setinggan Dalam Mid Valley

rumah setinggan mid valley

Tengok dari atas macam kawasan setinggan je.. Kan?

11 Comments

  1. la, last weken pergi tak nampak pun. ke terlepas pandang camne ntah. :biggrin:

  2. assalamualaikum suraya….yer la macam kat kg setinggan je gayanya tapi sebenarnya di dalam shopping mall je…:)

  3. siap dengan atap zink tu ..

  4. Tak pernah jumpa lagi tempat lain yang buat konsep booth sebegini…satu pendekatan yang berani dan mantap…

  5. Alaaaa…best nyaa….ni yg rasa nak terjah midvalley je ni

  6. yer lah dari atas nampak buruk

Leave a Reply