Ucapan Hari Raya Untuk Rakan-rakan Tersayang

Yeayy!! Esok raya. Di kesempatan ini Sue nak buat sedikit ucapan hari raya. Maklumlah rakan-rakan di alam maya ni ramai, umah pun tak tau mane kan.

So, kita jumpa kat sini jela ek.

ucapan hari raya
(Gambar: http://dzinc.deviantart.com)

Ucapan Hari Raya

Pada korang yang mengenali, pernah mengenali, sedang mengenali atau baru je nak mengenali Sue, Sue minta ampun dan maaf andainya hamba Allah yang bernama Suraya ni pernah..

  • TERkasar bahasa
  • TERsilap bicara
  • TERmarah yang tak kena
  • TERtanya tak tentu hala
  • TERsasul yang tak sengaja
  • TERpukul kat mana-mana
  • TERpekik di telinga
  • TERhantuk di kepala
  • TERpinjam harta benda
  • TERmoody tak semena-mena
  • TERumpat bila-bila
  • TERmacam-macam lagi yang kena mengena

Harap diMAAFKAN.. Kerana koranglah kawan Sue dunia dan akhirat.

Semoga hari raya korang lebih meriah dari biasa, dan bergembira bersama keluarga, sanak saudara dan rakan taulan. Amin..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KAWAN-KAWAN!

10 Comments

  1. salam..akak jenguk blog kamu ni…sagitaurus…sooosama bintanglah kita ek

    • @kak ina kl: sue pn dh 2 3 4 kali jenguk blog akak.. intai2 jela, xnk kacau umah org.. hehe..

      ye ek? sama prangai la kita ni kan.. :love:

      p/s : sagitarius kak, bkn sagitaurus (sagitarius + taurus = sagitaurus) 🙂

  2. selamat hari raya..nice blog

  3. comelnya banner raya 🙂
    tak terlambat lagi nak wish..selamat hari raya.
    maaf zahir & batin. halalkan segala tulisan di blog sy 🙂

    • @Amirez: raya sbulan, bnyk lg masa.. Selamat hari raya gak!

      Sue halalkan tp.. Tiada maaf bagimu.. sbbnye kamu xpnh wat salah pape pn ngan sue.. so tiada ‘maaf’ lah yg nk diberi.. 🙂

  4. Salam Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin.. 8)

  5. selamat hari raya syg.. 😀

Leave a Reply